SPLOŠNI POGOJI

Splošno

Namen teh Splošnih pogojev poslovanja spletne trgovine vinomlakar.si (v nadaljevanju »pogoji poslovanja«) so jasno definirane pravice in obveznosti uporabnikov (v nadaljevanju tudi »kupci« in »potrošniki«) spletne trgovine vinomlakar.si (v nadaljevanju »spletna trgovina« in »ponudnik«) pri uporabi spletne strani, naročanju, nakupu in prodaji blaga, ki je na voljo v spletni trgovini ter poslovni odnos med ponudnikom in uporabnikom. Kot kupec se razume vsaka fizična oseba, ki je potrošnik in je opravila nakup na spletni strani https://www.vinomlakar.si/.

V skladu z določbami zakona, ki ureja pravice potrošnikov pri ponujanju, prodajanju in drugih oblikah trženja blaga in storitev s strani podjetij, je potrošnik fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Pogoji poslovanja obravnavajo delovanje ponudnika spletne trgovine, pravice uporabnika/kupca ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Navedeni pogoji poslovanja urejajo prodajo blaga, ki je na voljo v spletni trgovini. Nakup opravljen prek spletne trgovine, se šteje za nakup, opravljen skladno s predpisi, veljavnimi v Republiki Sloveniji. Dostavo blaga, kupljenega prek spletne trgovine, zagotavlja ponudnik prek svojih lastnih virov in/ali prek pogodbenih partnerjev na ozemlju Republike Slovenije. Pred zaključkom nakupa oz. oddajo naročila mora kupec s klikom potrditi seznanjenost in strinjanje s pogoji nakupa, sicer naročila ne more oddati.

Navedeni pogoji poslovanja se lahko kadar koli dopolnijo z novimi določili, zato kupcu predlagamo, da jih prebere pred vsakim nakupom in si jih natisne ali shrani na primeren lasten trajni nosilec podatkov. Vsaka različica pogojev poslovanja je posebej datirana. Kupca zavezujejo pogoji poslovanja, veljavni ob oddaji naročila.

Zaradi narave poslovanja prek svetovnega spleta se ponudba v spletni trgovini ažurira ter se pogosto in hitro spreminja. Ponudnik si prizadeva zagotoviti jasne in temeljite informacije za predstavitev osnovnih značilnosti prodajnih artiklov, ki so navedene na embalaži artikla, zato ponudnik ne odgovarja za morebitne napake v podatkih ali tiskarske napake. Ponudnik si prizadeva zagotoviti ustrezne slike vseh prodajnih artiklov na svoji spletni strani. Morebitne estetske razlike med sliko in dejanskim artiklom ne vplivajo na specifikacijo samega artikla.

Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje prek spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za nedelovanje trgovine zaradi neznanja uporabe, kakršnih koli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanje storitve zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno, lahko tudi za daljši čas, motile uporabo.

Podatki ponudnika

Borut Mlakar
Čadram 14
2317 Oplotnica
Slovenija
ID za DDV: SI51777606
Matična številka: 1008501000

Stiki, pomoč in dodatna vprašanja

V primeru, da imate glede naše ponudbe ali uporabe spletne trgovine dodatna vprašanja ali samo potrebujete več informacij, nas lahko kontaktirate:

Elektronski naslov: trgovina@vinomlakar.si
Telefonska številka: 068164849

Ponudba

Ponudba v spletni trgovini zajema različne skupine blaga in trening programe, prikazane pod oddelki, ki so vidni na vsakem zaslonu. Ponudnik si pridržuje pravico do zavrnitve naročila, če artikla ni več na zalogi ali zaradi očitno napačnih cen, ki so posledica napak pri avtomatiziranih prenosih, o čemer vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času po elektronski pošti.

Prav tako si ponudnik pridržuje pravico do zavrnitve dobave blaga kupcu, če ima ta neporavnana pretekla naročila ali je v pravnem sporu s ponudnikom v povezavi z nakupom prek spletne trgovine, ob preteklih zlorabah sistema spletne trgovine ali pretekli zlorabi pravice do vračila blaga skladno s 43.č členom Zakona o varstvu potrošnikov.

Oddana naročila bodo obdelana v delovnem času od ponedeljka do petka po vrstnem redu oddanih naročil.

Cene

Vse cene v spletni trgovini so v evrih in že vključujejo davek na dodano vrednost, razen če je izrecno navedeno drugače. Cene ne vključujejo stroškov dostave oziroma poštnine, ki znaša 3,95 EUR. Stroški dostave so navedeni ob izračunu vrednosti naročila pred elektronsko potrditvijo naročila. V okviru aktualnih ponudb je občasno omogočena dostava brez stroškov dostave, o čemer je uporabnik obveščen pred oddajo naročila. Spletne cene veljajo le za nakupe v spletni trgovini. Ponudnik si pridržuje pravico do dnevnih sprememb cen asortimana brez predhodnega obvestila.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot kupca. Po oddaji naročila, uporabnik prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto ali zavrnjeno. Slike v spletni trgovini so simbolične. Dekorativni material ni vključen v ceno.

Postopek nakupa

Naročanje v spletni trgovini poteka v slovenskem jeziku prek spleta 24 ur dnevno in 7 dni v tednu. Artikle lahko izbirate in naročate s seznama artiklov v spletni trgovini. Vsi artikli so na voljo do odprodaje zalog.

Postopek nakupa je preprost in ga opravite v šestih glavnih korakih na zaslonih:

a) Košarica – ponudba

Na tem zaslonu lahko pregledate artikle, ki ste jih predhodno dodali v košarico. Pri vsakem artiklu lahko spreminjate želeno količino ali jih odstranite iz košarice. Košarico dopolnite z dodatnimi artikli, tako da se vrnete nazaj v trgovino prek menijev naše ponudbe v zgornji vrstici. Ko končate z zbiranjem artiklov, kliknite na gumb »zaključi nakup« in preusmerjeni boste na naslednjo stran.

b) Vnos morebitnih kod za popust

Kode za popust vam prinašajo različne ugodnosti pri nakupu in so časovno omejene.
Navodila za uporabo: Izberite artikle, ki jih želite kupiti, in jih dodajte v košarico. Na desni strani zaslona v polje »Koda za popust« vnesite veljavno kodo in pritisnite gumb »Uporabi«.

c) Vnos kontaktnih podatkov

Na tem zaslonu vnesete kontaktne podatke, ki jih ponudnik potrebuje za dostavo izdelkov. Obvezni podatki so: Ime in priimek, naslov za dostavo in kontaktna telefonska številka. V kolikor teh podatkov upravljalcu ne posredujete, vašega naročila ne bo mogoče izvesti.

d) Dostava

Dostava naročenih artiklov se opravi do vrat objekta le na področju Republike Slovenije.
Artikli se dostavljajo preko ponudnika GLS.
Strošek dostave znaša 3.95 EUR.

e) Plačilo

Na zaslonu Plačilo lahko izberete način plačila. Izbirate lahko med plačilom vnaprej s plačilno oziroma kreditno kartico ter plačilom s PayPal.

f) Zaključek nakupa

Ob zaključku naročila z izbiro potrditvenega polja potrjujete, da v celoti razumete pogoje poslovanja in jih sprejemate, pa tudi, da ste starejši od 18 let in da vam ni odvzeta poslovna sposobnost. S klikom na gumb »plačaj zdaj« ali »končaj naročilo« zaključite postopek nakupa. Po zaključenem naročilu na spletni strani boste prejeli elektronsko sporočilo z vsemi podatki o vašem naročilu in dostavi pošiljke.

g) Potrditev nakupa

Pogodba o nakupu med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo »Potrditev naročila«). Od tega trenutka naprej so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo za ponudnika in kupca.

h) Pravica kupca (potrošnika) da odstopi od pogodbe

Kot kupec potrošnik (opredeljeno možnost odstopa od pogodbe imajo le kupci, ki so potrošniki) imate pravico, da v 14ih koledarskih dneh od sklenitve pogodbe odstopite od pogodbe, ne da bi vam bilo treba navesti razloge za svojo odločitev. O tem nas morate obvestiti pisno. Da odstopate od pogodbe nam lahko sporočite tudi po elektronski pošti na zgoraj navedeni naslov.

Rok za odstop od pogodbe začne teči z dnem, ko:
• potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad blagom;
• potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo zakon imenuje potrošnik, pridobi posest nad zadnjim kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki jih potrošnik naroči v enem naročilu;
• potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo zakon imenuje potrošnik, pridobi posest nad zadnjo pošiljko ali kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov;
• z dnem sklenitve pogodbe, če je predmet pogodbe opravljanje storitev ali dobava digitalne vsebine, ki ni zapisana na otipljivem nosilcu (za primer nakupa trening programa).

Če potrošnik odstopi od pogodbe, ni dolžan povrniti nobenih stroškov in drugih opravljenih storitev v času do odstopa od pogodbe.
Artikle mora potrošnik vrniti ponudniku najpozneje v 14 dneh od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe. Potrošnik odgovarja za zmanjšano vrednost artikla, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja artikla. Odgovornost potrošnika za zmanjšano vrednost artikla lahko znaša do vrednosti polne redne maloprodajne cene artikla na dan nakupa artikla, kar se ugotavlja za vsak posamezni primer posebej. Zaradi navedene odgovornosti zmanjšanja vrednosti artikla potrošniku priporočamo, da artikel za katerega uveljavlja odstop od pogodbe, vrne nepoškodovan, nerabljen in v nespremenjeni količini ter v originalni embalaži, da se ne bi artikel med transportom poškodoval. Ponudnik bo potrošnika pozval k plačilu opredeljene zmanjšane vrednosti artikla.
Artikle lahko vrnete po pošti na naslov vinomlakar.si, Čadram 14, 2317 Oplotnica. Pri vsakem vračilu artikla je treba poleg artikla predložiti pisno pojasnilo, da se artikel vrača zaradi odstopa od pogodbe.
Vračilo vplačil (plačana kupnina za artikle za katere je podan odstop od pogodbe, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani ponudnika oz. njegovega podizvajalca) bo izvedeno, takoj ko bo to mogoče, najpozneje pa v 14 dneh od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.
Ponudnik vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je ta uporabil, razen če potrošnik izrecno zahteva uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga.
Ponudnik lahko kupcu zavrne naročilo ali kljub potrditvi naročila odstopi od sklenjene pogodbe o nakupu na daljavo, v kolikor je ugotovljeno, da kupec zlorablja pravico do odstopa od pogodbe.

i) Vračilo artikla za pravne osebe
Nakup, opravljen s strani podjetja, se obravnava po pravilih oziroma splošnih pogojih poslovanja za pravne osebe. Podjetja, samostojni podjetniki in ostale pravne osebe lahko artikle vračajo v skladu z garancijskimi pogoji. Pravne osebe NE MOREJO uveljaviti pravice odstopa od pogodbe v 14 dneh oziroma vračila kupnine.

Reklamacije

Reklamacije ob dostavi

Pritožbe in reklamacije glede artiklov lahko sporočite neposredno ob dostavi dostavljavcu. Morebitne poznejše reklamacije se rešujejo skladno s točko 8.2. teh pogojev.
Garancija in stvarne napake

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu, računu ali na oglaševalskem sporočilu oz. je tako določeno z veljavnimi predpisi. Ponudnik artikla jamči za njegovo kakovost oziroma brezhibno delovanje v garancijskem roku, če ga kupec uporablja skladno z njegovim namenom in s priloženimi navodili. Garancijski rok začne teči z dnem izročitve blaga.
Če želi kupec uveljavljati garancijo, lahko to stori pisno preko elektronske pošte, ki je navedena zgoraj v točki 3. Navesti mora ugotovitve glede napake blaga in zahtevo po odpravi le-te ter predložiti garancijski list in kopijo računa. Podrobna navodila se nahajajo na priloženem garancijskem listu, v kolikor ga posamezen artikel ima. Ob uveljavljanju garancije, mora kupec ponudniku omogočiti pregled artikla.
Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti ponudnika v zakonsko določenem roku. Kupec mora ponudniku oz. zastopniku ponudnika omogočiti pregled artikla.

Za stvarno napako gre zlasti takrat, ko:
• stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali promet;
• stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ponudniku pa je bila znana oziroma bi mu morala biti znana;
• stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oz. predpisane;
• je ponudnik izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom; izjema so le vzorci ali modeli, prikazani zaradi obvestila.

Kupec mora ponudnika obvestiti o morebitni stvarni napaki skupaj z njenim natančnim opisom in s predložitvijo kopije računa.
Kupec, ki pravilno obvesti ponudnika o stvarni napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati, da:
• odpravi napako na blagu ali;
• vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali;
• blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali;
• vrne plačani znesek.

Opredeljeni vrstni red uveljavljanja zahtevkov kupcev, ki niso potrošniki, je urejen v zakonu, ki ureja obligacijska razmerja.
V vsakem primeru ima kupec tudi pravico, da od ponudnika zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz predhodnega odstavka.
Pravice kupca potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil ponudnika. Pravice kupca, ki ni potrošnik, pa ugasnejo v skladu z določili zakona, ki urejajo obligacijska razmerja.
Pravico do uveljavljanja garancije urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov, glede stvarnih napak pa za potrošnike veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov, za ostale kupce pa določila Obligacijskega zakonika.

Dostava in prevzem naročenega blaga

Ponudnik predvidoma v roku 2 delovnih dni, najkasneje pa v roku 30 dni od datuma, ko kupec na elektronski naslov prejme potrdilo o prejemu naročila pripravi artikel za odpremo in ga odpošlje na naslov, ki ga kupec navede v kontaktnem obrazcu (točka 6. c), navedenem ob oddaji naročila. Če se rok dostave nepričakovano podaljša za več, kot je navedeno v Pogojih poslovanja, bo kupec obveščen prek telefona, elektronske ali navadne pošte. Ob kakršnih koli nepričakovanih zapletih ali zamudi pri naročilu kupec o tem prejme obvestilo prek elektronske pošte. Kupca se v elektronskem sporočilu obvesti tudi o predvidenem roku dobave.

Dostava se opravi do vrat objekta na naslovu, ki ga kupec navede v kontaktnem obrazcu (točka 6. c) ob oddaji naročila.

Dostava naročenih artiklov se opravi do vrat objekta le na področju Republike Slovenije.

Artikli se dostavljajo preko ponudnika GLS. Ponudnik si v primeru potreb pridržuje pravico izbrati tudi drugo dostavno službo.

Strošek dostave znaša od 3,95 EUR dalje.

Ponudnik si pridržuje pravico do večkratne dostave posameznega naročila.

Če kupec ni dosegljiv na izbranem naslovu, bo dostavljavec ponovno poskušal dostaviti naročene artikle. Če ponovna dostava ne bo uspešna, bo paket vrnjen pošiljatelju.

Ponudnik ne odgovarja za poškodbe, uničenje ali nezmožnost zagotavljanja artiklov zaradi vojne ali civilnih nemirov, stavk, prenehanja dela v industriji, neuspešne dostave, požara, nevihte, poplav ali neurij, okvar, namernih poškodb, kraje ali zaradi drugih primerov višje sile.

Dostavna služba si pridržuje pravico, da na primeren način preveri istovetnost prevzemnika blaga (vpogled v osebni dokument), saj bo s tem zagotovljeno, da bodo naročeni artikli izročeni pravemu naročniku. Podatki iz osebnega dokumenta se lahko v namen dokaza preverjanja identitete prepišejo. Prevzem pošiljke s strani druge osebe, ki ni registrirani uporabnik, je možen le na podlagi pisnega pooblastila in identifikacije prevzemnika z veljavnim osebnih dokumentom. Ob prevzemu kupec s podpisom potrdi količino in kakovost naročenih artiklov.

Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.

Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali ne dobave blaga, če je škoda nastala brez ponudnikove krivde.

Prevzem artiklov, vrnjenih iz obravnavane garancije, stvarne napake ali odstopa od pogodbe


Kupec je dolžan artikel, ki ga je ponudniku izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti. Ponudnik tak artikel kupcu pošlje po pošti in sicer na način, kot je opredeljen v točki 9. teh Splošnih pogojev.

Varovanje osebnih podatkov prejetih za voljo obratovanja spletne trgovine

Ponudnik obdeluje osebne podatke, ki jih pridobi za voljo razpošiljanja blaga skladno z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (v nadaljevanju: Splošna uredba o varstvu podatkov) in nacionalnimi predpisi o varstvu osebnih podatkov. Več informacij v zvezi s tem je navedeno v Izjavi o varstvu osebnih podatkov.

Kupec spletne trgovine lahko kadar koli zahteva potrditev, ali vinomlakar.si obdeluje njegove osebne podatke, in seznanitev s temi osebnimi podatki, ima pravico, da te osebne podatke prejme, in pravico, da jih posreduje drugemu upravljavcu. Uporabnik lahko zahteva omejitev obdelave osebnih podatkov, ugovarja obdelavi osebnih podatkov in avtomatiziranemu sprejemanju posameznih odločitev, vključno z oblikovanjem profilov, prekliče dana soglasja za obdelave osebnih podatkov, ki so posredovana na podlagi soglasja, zahteva popravke oz. dopolnitve ali izbris osebnih podatkov. Vse navedene pravice lahko uveljavlja pod pogoji in v obsegu iz 15. do 22. člena Splošne uredbe o varstvu podatkov.

Ne glede na uveljavitev pravice do izbrisa iz prejšnjega odstavka, se bodo osebni podatki mogoče obdelovali v okviru morebitnih drugih pravnih podlag, če za obdelavo skladno s 6. členom Splošne uredbe o varstvu podatkov obstaja druga pravna podlaga v okviru te podlage.

Zahtevo za uveljavitev pravic iz prvega odstavka te točke lahko uporabnik izvede s pisno zahtevo, poslano na naslov vinomlakar.si, Čadram 14, 2317 Oplotnica s pripisom »za DPO«.

Upravljalec bo ob uveljavljanju uporabnikovih pravic glede ugovora obdelave podatkov, preklica soglasja, zahteve po omejitvi obdelave ali izbrisu osebnih podatkov, ki imajo za posledico preprečevanje obveščanja uporabnika, preprečil obveščanje najpozneje v 14 delovnih dneh od prejema ugovora oziroma spremembe nastavitev uporabnika; če je bila kampanja za obveščanje pripravljena pred obdelavo ugovora oziroma spremembe nastavitev, pa obstaja možnost, da bo uporabnik kljub temu prejel še zadnje obvestilo. Uveljavljanje preostalih pravic bo upravljalec zagotavljal v rokih, zahtevanih z veljavno zakonodajo s področja varstva osebnih podatkov.


Varovanje osebnih podatkov prejetih za voljo poslovnih sodelovanj, kolaboracij in podobno
Vsa sodelovanja, kolaboracije, partnerstva, kakršni koli stiki ali dialogi, ki vključujejo predajo osebnih podatkov se zanašajo na podpisano soglasje ali pogodbo, v katerem je navedeno kateri osebni podatki se hranijo in na kakšen način se obdelujejo. V primeru neskladja med temi splošnimi pogoji poslovanja in pogoji navedenimi na soglasju ali pogodbi, ki so kakorkoli povezane ter urejajo posamezne storitve, veljajo določbe navedene na dotičnem soglasju ali pogodbi.

Varovanje osebnih podatkov prejetih za voljo nagradnih iger
Vino Mlakar hrani vse osebne podatke, ki jih posredujete prek obrazca objavljenega na spletnem mestu vinomlakar.si.
Vino Mlakar hrani in obdeluje naslednje podatke: e-poštni naslov, ime in priimek, tekst, ki se vpiše v izbrano polje, ter vso priloženo slikovno in video gradivo. Z pošiljanjem prek izbranega obrazca dovoljujete podjetju vinomlakar.si uporabo svojih osebnih podatkov, skladno z Uredbo GDPR, z Zakonom o varstvu osebnih podatkov ZVOP-1 in Uredbo (EU) 2016/67. Prav tako z pošiljanjem prek obrazca soglašate, da ste lastnik/lastnica foto in video gradiva, ki ste ga podjetju posredovali.
vinomlakar.si. obdeluje osebne podatke za objavo na spletnih mestih podjetja, spletnih trgovinah, za objavo na družbenih omrežjih (Facebook, Instagram, Youtube); na promocijskih materialih podjetja ter za namene promocije in marketinga podjetja. Dostop do osebnih podatkov imajo le zaposleni in partnerska podjetja. Podatke lahko uporabljajo le v obsegu, ki ga predvidevajo splošni pogoji in nikoli v osebno škodo ali žalitev podpisane osebe.
Kadar koli lahko od Vina Mlakar zahtevate:
• izpis svojih osebnih podatkov, ki jih podjetje uporablja.
• Popravke in dopolnitve osebnih podatkov v obsegu, ki ga predvidevajo splošni pogoji.
• Posredovanje poročila za katere namene, kdaj in katere osebne podatke je podjetje uporabljalo.
• Vpogled, prepis, kopiranje in potrdilo lahko zahtevate skladno z 31. členom ZVOP1-1.
• Izbris vseh svojih podatkov.

Obdelava in varna uporaba vaših osebnih podatkov se vrši v skladu z Uredbo GDPR, Zakonom o varstvu osebnih podatkov ZVOP-1 in Uredbo (EU) 2016/679 in podjetje, ki je upravljalec vaših osebnih podatkov izjavlja, da nosi popolno odgovornost za zakonito obdelavo. Izjavljamo, da vaših osebnih podatkov ne bomo uporabljali izven procesov dogovorjenih znotraj splošnih pogojev. V kolikor menite, da so kršene vaše pravice se lahko obrnete na upravitelja osebnih podatkov.

Pravice uporabnika

Uporabnik lahko kadar koli zahteva potrditev, ali vinomlakar.si obdeluje njegove osebne podatke, in seznanitev s temi osebnimi podatki, ima pravico, da te osebne podatke prejme, in pravico, da jih posreduje drugemu upravljavcu. Uporabnik lahko zahteva omejitev obdelave osebnih podatkov, ugovarja obdelavi osebnih podatkov in avtomatiziranemu sprejemanju posameznih odločitev, vključno z oblikovanjem profilov, prekliče dana soglasja za obdelave osebnih podatkov, ki so posredovana na podlagi soglasja, zahteva popravke oz. dopolnitve ali izbris osebnih podatkov. Vse navedene pravice lahko uveljavlja pod pogoji in v obsegu iz 15. do 22. člena Splošne uredbe o varstvu podatkov.

Ne glede na uveljavitev pravice do izbrisa iz prejšnjega odstavka, se bodo osebni podatki mogoče obdelovali v okviru morebitnih drugih pravnih podlag, če za obdelavo skladno s 6. členom Splošne uredbe o varstvu podatkov obstaja druga pravna podlaga v okviru te podlage.

Zahtevo za uveljavitev pravic iz prvega odstavka te točke lahko uporabnik izvede s pisno zahtevo, poslano na naslov vinomlakar.si , Čadram 14, 2317 Oplotnica s pripisom »za DPO«.

Upravljalec bo ob uveljavljanju uporabnikovih pravic glede ugovora obdelave podatkov, preklica soglasja, zahteve po omejitvi obdelave ali izbrisu osebnih podatkov, ki imajo za posledico preprečevanje obveščanja uporabnika, preprečil obveščanje najpozneje v 14 delovnih dneh od prejema ugovora oziroma spremembe nastavitev uporabnika; če je bila kampanja za obveščanje pripravljena pred obdelavo ugovora oziroma spremembe nastavitev, pa obstaja možnost, da bo uporabnik kljub temu prejel še zadnje obvestilo. Uveljavljanje preostalih pravic bo upravljalec zagotavljal v rokih, zahtevanih z veljavno zakonodajo s področja varstva osebnih podatkov.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Po najboljših močeh se trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostavitve učinkovitega sistema obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se ob težavah kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Kupec odda pritožbo po elektronski pošti na naslov: info@vinomlakar.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju spora. To je tudi glavna ovira, da kupec ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno oz. zunajsodno poravnavo. Če to ne bi bilo mogoče, bo spore reševalo pristojno sodišče.

Zunajsodno reševanje potrošniških sporov

Ponudnik za razmerje, izhajajoč iz teh splošnih pogojev, ne priznava izvajalcev zunajsodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil skladno z zakonodajo s področja zunajsodnega reševanja potrošniških sporov.

Končne določbe

Ponudnik si pridružuje pravico kadar koli spremeniti pogoje poslovanja.

Vsakokrat veljavni pogoji poslovanja so objavljeni na spletni strani ponudnika.

Uporabnik mora pred oddajo naročila pogoje poslovanja prebrati in potrditi strinjanje z njihovo vsebino, sicer ne bo mogel izvesti nakupa blaga.

Ti pogoji poslovanja veljajo od dne 01. 01. 2022